Nr. 34

Lagom är bäst finns det många som tycker..
Men hur lätt är det när längtan ständigt trycker?


Det finns alltid plats för en liten bit till…
För allt går, bara man verkligen vill…


Vem kan motstå en mögelost så härlig?
Absolut inte jag, om jag ska vara ärlig…


En krämig brie med flytande honung slinker även den ner…
Cheddar, Camembert och så mycket mer…


Ost är något jag ej kan säga ”nej tack” till.
Tänk er en typisk norrländsk ost till en bit sill…


”Gouda Victoria” som är den bästa goudan som i Sverige säljs…
Är något som mer eller mindre varje morgon sväljs…


Ikväll blir det ett glas rött och ost som kittlar bakom mitt öra…
Att bjuda på ost är ett bra sätt att förföra…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0