Nr. 32

Melodi:Pärleporten.
Som en härlig ostaffär..
Smakrik och mäktig är hösten här..
Är den härligt, krämig och ljuvlig..
Den är väldigt sällan gruvlig..


Osten har öppnat mina sinnen..
Rik på smak ger den mig minnen..
Genom smaken har den frälst oss..
Finns på ICA, Coop och City Gross..


En gång jagade jag osten..
Deprimerad slutade jakten hos prosten..
Med en svårt krossad ostbit..
Fick jag gå hem med omättad aptit...


Osten har öppnat mina sinnen..
Rik på smak ger den mig minnen..
Genom smaken har den frälst oss..
Finns på ICA, Coop och City Gross..

För sångversionen av låten, tryck på länken här nedan!
http://www.youtube.com/watch?v=SEbevgx5GEQ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0